Україна хоче збільшити залізничне сполучення зі своїми західними сусідами
«Ми прийняли наше рішення: ми йдемо в Європу», — сказав голова правління АТ «Укрзалізниця» Олександр Камишін, пише німецьке видання Die Welt.
«Зрештою, нам потрібна справжня інтеграція в європейську інфраструктуру. Необхідні нові залізничні маршрути до сусідніх країн і більше вантажних перевезень через європейські порти».
Мільйони українців втекли від війни, сказав Камишін. «Люди хочуть залишатися мобільними між країнами». Під час війни та після неї попит залишатиметься високим. За останні кілька місяців сполучення з Молдовою, Румунією та Польщею було розширено. «Попри війну, ми побудували 50 кілометрів нової колії, до кінця року буде вдвічі більше».
Також необхідно розширити вантажні коридори через європейські порти. Українська залізниця експортує від 1,5 до 2 мільйонів зернових на місяць. «Ми могли б від 5 до 7 мільйонів тонн на місяць», — сказав Камишін. Європейськи вантажні коридори та морські порти мають бути розвинені, щоб знову доставляти більше українського зерна на Близький Схід, Північну Африку та Китай.
Камишін закликав європейські залізниці до спільного бізнесу. «Нас обстрілюють, нам потрібна зброя, фінансова допомога та все інше. Але, ми підприємлива нація». Україна має мільйони тонн вантажів, які можуть відправлятися до Європи. Європейські залізниці отримають додаткові доходи. «Це найкращий спосіб, яким Європа може нам допомогти: купуйте у нас і ведіть з нами бізнес».
«Укрзалізниця» вважається опорою для перевезень у країні, яка потрясла російсько-загарбницькою війною. Колії та вокзали завжди є об'єктами атак. За словами Камишіна, підприємство втратило 244 співробітників. Пошкоджені та зруйновані ділянки колії будуть відремонтовані якнайшвидше, сказав Камишін. «Темп – наш шлях до перемоги»
За словами голови правління, він сам часто буває в дорозі поблизу фронту або на відвойованих територіях, а також супроводжує там роботи з розмінування та ремонту. «Мені було б важко відправляти працівників туди, куди я б сам не поїхав». Під час своєї першої закордонної поїздки з початку війни Камишін відвідає ярмарок залізничних технологій Innotrans у Берліні цього вівторка та середи.